2012年2月4日 星期六

roavenjárga生活吐苦水篇--每日被迫加班,加班...直頭好似被人強姦

星期一至五每日都要加班,朝早八點幾返工,到晚黑八點先走得

連星期六都要返,朝十晚五...

咁樣加班法,我遲早都會摞低

嗰個死人垃圾新系統,廢撚到無人有,又無人教點7樣去用佢,一味淨係識叫人自己去摸,有咩問題就提出等佢去執,戇7尻,你應該整尻好哂先俾人試ga嘛,仆街,到時個系統有咩問題,比d仆街死人客屌嘅咪又係我哋d前線,你班人就un un腳喺度慢慢執好個垃圾系統,我哋啲前線就日日俾啲仆街客屌撚到七彩啊

屌,咁7樣加班法真係好撚哂尻我時間囉,無尻謂謂咁,我做呢間銀行真係低能到無人有,以為咁樣強迫人加班法就會識用你個垃圾新系統,癡尻線,平時又要揹尻咁7多quota,但自己又唔係比其他銀行有優勢,仲要係做人哋嘅細佬銀行,現在仲要咁樣加班,咁樣仆心仆命法先得萬一蚊人工,真係食7屎啦,屌你

仲有,大佬呀,我返工無野做ga咩,做左成日野已經攰撚到癲啦,提心吊膽咁埋尻好哂數之後仲要晚晚咁撚樣加班嚟同你試個垃圾新系統,簡直收買人命囉,一啲都唔尻識去體諒下啲員工,搞到我晚晚返到屋企都無哂精神,食晚飯食到我都洽得著啦,屌你老母!人工無得加不得止又唔係高喎,攰又攰撚到你死,仲要一個星期6日都係咁,咁落去唔止個垃圾新系統唔掂,我自己都唔掂呀,好快就會病ga啦,屌那星!

沒有留言: