2012年5月27日 星期日

LIFE IS NOTHING BUT WORK!!!

銀行一星期只係營業5

但我今個星期就要返足7

平時星期一到星期五晚晚加班,
變左由朝早8點幾返到公司,一路到晚黑8點先收得工走人,
連埋返工放工的時間,每一日超過12小時都係用黎返工,已經搞到個人無哂私人時間兼精神嚴重透支!!

星期六銀行唔開門情況下又要返工,由下晝3點返到晚黑9點!

今個星期仲離譜,連星期日都要俾埋公司,
我星期六晚9點幾先返到屋企,星期日朝早8點幾又要出門口返工,一個星期返足7日,
而之後星期一到星期六又要日日如是 ,
唉,連續13日要返工,甚麼最高工時對我來說都只是廢話!!!

唉,點解做銀行做到我咁折墮,現時的精神狀態真係非常之差,因為每日到得不到足夠休息, 我的精神完全俾銀行榨到盡哂,所以唔話銀行係吸血鬼都唔得,因為對客如是,對員工亦如是,真係要做到榨乾榨盡先安樂,可憐我日日都唔夠精神咁返工,做左成日野之後又要加班,晚黑累到不得了,可睡不夠之下又要起身返工,唉,點解銀行明知係咁都仲要迫人日日加班,你起碼都比d員工有一兩日可以唔洗加班,俾人抖下先得ga~~~我最近的精神狀態真的是非常之差,真的不知何時會引一個大病出來,唉,咁樣返工法,鐵人都頂唔順啦,弊在d老闆真係食屎ga囉,完全唔會去理會員工的感受!!!自己朝早9,10點先返工,中午lunch食兩個鐘,下晝5點幾6點就走人,真係每日8小時工作(計埋中午食飯時間),而且年假又鬼死咁多,屌

只能說一句LIFE IS NOTHING BUT WORK!!!,
我的生活除了工作就甚麼都沒有,但這並不是我想要的生活啊!!!

沒有留言: